pește cu maioneză

Am înțeles. De la Ceaușescu cetire lui Paul nu-i plac chifteluțele de pește. Ce fac eu acum cu fileurile astea îmbietoare? Doar să le prăjesc, nu-mi vine. Ia să mă uit eu prin frigider. Maioneză, rămasă de la salata de bou, iaurt degresat, pătrunjel, ouă, friptură… Ia stai puțin. Le pun la fiert cu mirodenii. Dafin, piper boabe, ienibahar, tot boabe. Fierb repede. Le pun la scurs și la răcit totodată. Le mut într-un castron să am oarece loc, pun o lingură de maioneză, zeama de la juma de lămîie, puțin iaurt, vreo două linguri, piper pisat proaspăt de data asta, un praf de sare, că oricum pune el salina pe butuci și gata. Pîine proaspătă să fie și un vin alb sec, dar aromat. El vrea roșu. Treaba lui!

Un comentariu

Din categoria Neclasificat

Un răspuns la „pește cu maioneză

  1. si io tot rosu ….la peste cu maioneza ….

Lasă un răspuns

